Sinc. fuera limite

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Sinc. fuera limite

    (sigue en castellano)


    Hola, tinc un problema amb el meu pc. Quan l´engegue m´apareix \"sinc. fuera limite\" a la pantalla. Vaig llegir el llibre d´instruccions de la pantalla i deia que el problema sorgia per problemes amb l´electricitat que li entrava a l´ordinador. Abans encara carregava el windows però ara mateix ja ni això.

    A banda de tot el que us he explicat, fa uns dies, per ací hi hagué una forta ploguda i caigueren uns llamps. Va poder afectar també això a l´ordinador ? El problema ja el tenia abans de la pluja, ehhh..això de \"sinc. fuera límite\"

    què puc fer ? m´agradaria formatar el disc dur però si no em carrega ni el windows....


    --------------------------------
    ------------------------------------------
    Hola, tinc un problema amb el meu pc. Quan l´engegue m´apareix \"sinc. fuera limite\" a la pantalla. Vaig llegir el llibre d´instruccions de la pantalla i deia que el problema sorgia per problemes amb l´electricitat que li entrava a l´ordinador. Abans encara carregava el windows però ara mateix ja ni això.


    Hola, tengo un problema con mi pc. Cuando lo enchufo me aparece \"sinc. fuera limite\" en la pantalla. Leí en el libro de instrucciones de la pantalla y decía que el problema radicaba por la cantidad de electricidad que le llegaba al ordenador. Antes aún cargaba el windows pero ahora mismo ya ni eso.

    A parte de lo que he explicado, hace unos, aquí hubo una tormenta fuerte y cayeron unos rayos. Pudo afectar esto tambien al ordenador ? El problema ya lo tenia antes de la lluvia, eh.. eso de \"sinc. fuera limite\"

    que puedo hacer ? me gustaria formatear el disco duro pero no se me carga ni el windows
Trabajando...
X